Quotes

Kristof De Mey – Sports technology/business developer

“Dit gemotiveerde team heeft het potentieel om voor vele atleten de nodige profilering te creëren en de juiste sponsors aan te trekken. Op deze manier kunnen ze zich maximaal focussen op het verwezenlijken van hun dromen en ambities.”


Eric Van der Hulst – Program Manager for iMinds – Health

“Dumble kan voor semi-professionelen zijn wat crowdfunding is voor startups. Supporters en sponsors kunnen hun favoriete atleten volgen en hun meerwaarde verhogen via de kracht van het netwerk.”


Peter Rutten – Innovatieadviseur bij Innovatiecentrum Oost Vlaanderen

“Een communicatieplatform realiseren is een werk van lange adem en vergt een heel sterk klantcentrale aanpak. Ik denk dat Dumble de juiste instelling en het doorzettingsvermogen heeft om hier een succes van te maken.”


Jan Jacobs – CEO bij Jako

“Doordat we ons focussen op Teamsport dringt de merkbekendheid niet altijd door tot de individuele atleten. Via het platform laten we direct van ons horen bij de sporters zelf.”


David Van Ooteghem – Radioreporter Radio 2

“Dumble is een uitstekend concept. Historische sport prestaties zijn  zeker een toegevoegde waarde voor sportjournalisten.”